sobota, 23 stycznia 2016

Flodomax ...kiedyś Sudomax i nie tylko do pupy

Dziś pokażę Wam produkt, o którym pisałam już kiedyś. Miał wtedy inną nazwę: Sudomax. Obecnie jest to Flodomax, ale jak zobaczycie nic poza nazwą się nie zmieniło.


Cena: 10,49zł
Pojemność: 110g
Producent: Sudopharma flodomax.pl

Skład:

Moja opinia:

Krem znajdziemy w plastikowym słoiczku, który wstępnie jest bardzo dobrze zabezpieczony. W środku znajdziemy biały "zbity" krem. Przy rozsmarowywaniu trochę się marze na skórze, ale tak zachowuje się większość kremów tego typu. Jest to kosmetyk przeznaczony przede wszystkim dla dzieci i dlatego warto podkreślić, że nie zawiera: parabenów, PEG-ów, sztucznych kompozycji zapachowych, alkoholu benzylowego, benzoesanu benzylu i cynamonianu benzylu o właściwościach uczulających. Stosowałam go kiedyś, gdy córka była malutka i używaliśmy pieluch. Bardzo dobrze spisywał się jako profilaktyka w odparzeniach, a przy pojawieniu się podrażnień szybko je łagodził. 

Jest to też krem, który sprawdza się u mojego męża. Stosuje go na pojawiające się na twarzy wypryski, które dzięki kremowi szybciej się goją. Na pewno ma na to wpływ zawarty w nim tlenek cynku działający osuszająco oraz działający antybakteryjnie. Krem został także wzbogacony o naturalny olejek lawendowy zawierający w swoim składzie linalool mający również takie działanie.

Spójrzmy jeszcze na jego cenę. Za takie 110 gramowe opakowanie, jak u mnie, zapłacimy w aptece niewiele ponad 10zł, a więc cenowo przystępny.

Znacie go? Ja szczerze polecam.

11 komentarzy:

  1. Sama muszę go sobie kupić. Pewnie łagodził by moje podrażnienia po depilacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie wiem, po depilacji ja lubię stosować żele aloesowe.

      Usuń
  2. Mamy go w kosmetyczce i używamy od dawna, poznałam go jeszcze pod starą nazwą.

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś w stylu Sadafed? Jeśli tak to cena jest dużo niższa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Sudocrem i od niego jest tańszy.

      Usuń
    2. Sudocrem używamy i bardzo cenimy jeśli chodzi o problemy na twarzy :)

      Usuń
  4. Super, do tej pory używałam Sudocremu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używałam Sudocremu, ale ostatnio przestawiłam się na Babycrem. Te wszystkie kremy mają podobny skład, różnią się głównie ceną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.