niedziela, 13 czerwca 2021

Klar - dbamy o dom i środowisko

Chociaż coraz bliżej wakacje i chyba już każdemu marzy się wypoczynek lub ciekawa podróż, to jednak wciąż nie można zapomnieć o domowych obowiązkach. Dziś przedstawię Wam kilka produktów marki Klar, które sprawdzają się w moim domu.



Są to produkty wegańskie stworzone w Norwegii niezawierające mikroplastiku. 

Marka: Klar

Dystrybutor: Orkla Care S.A.

Dostępne w sklepie bee.pl


Higiena rąk w obecnych czasach jest bardzo ważna, dlatego nie możemy zapominać o ich częstym myciu. Tak naprawdę nie musimy używać specjalnych środków do dezynfekcji, jeśli zrobimy to dobrze. Wystarczy użyć ciepłej wody i dobrego mydła. Ja tym razem postawiłam na produkt skuteczny, ale również bezpieczny dla mojej rodziny.


Mydło do rąk Agrest i zielona herbata Klar (300 ml) to pielęgnacja bez zbędnych substancji chemicznych. Nie zawiera parabenów i barwników.

Mydło znajduje się w zgrabnej małej butelce. Do jej wytworzenia użyto tworzyw z recyklingu. Dla mnie ma to duże znaczenie. Jestem świadoma, że musimy stawiać na segregację odpadów i ich recykling, bo w innym przypadku zaleje nas wszechobecny plastik. Marka Klar na szczęście stawia na ekologiczne zachowania, a ich produkty wytwarzane są dodatkowo przy pomocy energii odnawialnej.

Przejdźmy jednak teraz do właściwości kosmetyku. Jest to bezbarwny rzadki żel, który wydobywam za pomocą jednego naciśnięcia pompki. W kontakcie z wodą tworzy się delikatna piana. Dobrze usuwa brud, a do tego ma przyjemny i delikatny zapach. Ja wyczuwam tu nutę agrestową. Nie wysusza też skóry (zawiera nawilżającą glicerynę), więc można go używać na co dzień.



Kolejny produkt marki Klar, który stosuję u siebie w domu, to Płyn do mycia szyb i luster Klar (500 ml). Ostatnio mam mało czasu na domowe porządki, ale udało mi się umyć nim kilka razy okna. 

Dobrze usuwa zanieczyszczenia, nie zostawia smug. Nadaje się do czyszczenia luster w domu oraz okien. Jest bezzapachowy, co na pewno ucieszy alergików. Spryskiwacz działa bez zarzutu.





Ostatni produkt to Żel do prania Klar (750 ml). 



Żel dozujemy przy pomocy nakrętki. Jest gęsty. Dobrze się pieni, co sprawdziłam także podczas prania ręcznego. Nie zawiera wybielaczy optycznych, barwników ani kompozycji zapachowej. W zasadzie to rzadko stosuję, piorąc w automacie, płyny do płukania i przyzwyczaiłam się, że pranie pachnie jedynie świeżością, a nie jakimiś sztucznymi zapachami. Tu jest tak samo.

Nadaje się do codziennego prania. Ja jego skuteczność potwierdzam przy stosowaniu 40 stopni C.


To produkty, które używam u siebie w domu. Wielki plus za podejście marki do ekologii. Znajdziecie je w jednym z moich ulubionych sklepów internetowych, czyli w bee.pl

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.