środa, 14 marca 2018

20 lat Magazynu Barbie!

Lalka Barbie zdaje się już być kultową zabawką dziewczynek i choć może nie jest niezbędna w oczach rodzica, to jednak dziecko często o niej marzy. To jednak nie tylko sama figurka i dodatki do niej, ale także książki, kolorowanki oraz czasopismo. Właśnie Magazyn Barbie świętuje 20-te Urodziny! 







Tytuł: Zabawy i marzenia z Barbie
Redaktor naczelna: Joanna Szabunio
Nr 4/2018
Stron: 32
Wydawnictwo Egmont









Poniżej możecie zobaczyć jak na przestrzeni lat zmieniało się czasopismo. Co znajdziecie w nim obecnie? Mamy kolorowy komiks do poczytania, różne zadania, kolorowanki, uzupełnianki rozwijające percepcje wzroku. W serii kreatywnej zaś znajduje się tam pomysł na zrobienie plastelinowej pizzy dla lalek. Wszystko to w otoczeniu ulubionej bohaterki, która może być kim tylko chce.


Miesięcznik zawiera oprócz magazynu także mały prezent dla czytelniczki. Tym razem jest to m.in. aparat fotograficzny. Pierwszy numer miesięcznika ukazał się w 1998 roku i wówczas jako dodatek można było znaleźć wisiorek. To mały drobiazg, ale moją córkę cieszy zawsze bardzo.

Z okazji 20-tych Urodzin znajdziemy w środku również Konkurs dla dzieci z wieloma ciekawymi nagrodami. Aby wziąć udział, wystarczy wykonać kartkę urodzinową dla Barbie.

A mi pozostaje dołączyć się do życzeń urodzinowych, aby Magazyn Barbie nie tylko bawił małe dziewczynki, ale też rozwijał ich prawdziwe pasje.

6 komentarzy:

  1. to magazyn, który na pewno cieszy się popularnością wśród dziewczynek. nie miałam pojęcia, że jest na rynku od tylu lat

    OdpowiedzUsuń
  2. To Barbie jest już dorosła;) Takie magazyny to nadzieja na to, że małe dziewczynki zainteresują się czymś innym niż tylko internetem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz wiarę, że moja córka nie przepadałą nigdy za Barbie? Jedynie wszystkie filmy o niej widziałą, razem uwielbiałysmy je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tego typu lalka jest traktowana na równi z innymi zabawkami. Ostatnio ciocia jej przyniosła sporo ubranek, to zabawa się znów nasiliła ;) Natomiast jeśli chodzi o filmy w tym temacie, to córka lubi, ja nie ;)

      Usuń
  4. Pamiętam, jak ja marzyłam o lalce Barbie... Teraz mam syna, więc raczej żyję w świecie klocków Lego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 20 lat?sporo.Ja akurat jak Królowa Karo -żyłam w świecie klocków lego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.