sobota, 25 marca 2017

Floslek SKIN care EXPERT ALL – DAY: Blur i Pearls

Jakiś czas temu trafiły do mnie dwa kosmetyki z nowej linii kosmetyków SKIN care EXPERT ALL – DAY Floslek:
BLUR Krem upiększający
PEARLS Serum rozświetlające

Są to produkty świetnie się prezentujące, poznałam ich właściwości bardzo dobrze i dziś o nich opowiem.


Krem - Dzięki składnikom aktywnym, krem głęboko nawilża, poprawia elastyczność i jędrność naskórka oraz wygładza drobne zmarszczki i nierówności. Cera zyskuje świeżość a twarz młodszy wygląd. Aksamitna konsystencja i urzekający zapach zapewniają piękny początek dnia.

Serum - Luksusowy preparat przeznaczony dla nowoczesnych kobiet, oczekujących spektakularnych efektów. Idealny do skóry narażonej na negatywne działanie czynników zewnętrznych, takich jak: klimatyzacja, zanieczyszczenia atmosferyczne, tryb życia. 


Cena sugerowana kremu/serum: 29,99zł/44,99zł
Pojemność kremu/waga serum: 50ml/30g

Producent: Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp.j.


Skład:
krem

serum


Moja opinia:

Składy kosmetyków znajdziemy na tekturowych opakowaniach. Tam także są zawarte dokładne ich opisy.

Krem znajduje się w miękkiej tubce. Zakończenie stożkowe ułatwia jego aplikację. Można go wydobyć tyle, ile chcemy. Jest lekki i dość rzadki. Łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania. Zapach ma delikatny, lekko słodkawy, dość szybko się ulatnia.

Stosuję go co rano i dzięki niemu moja skóra jest odpowiednio nawilżona, wydaje się też być gładsza. Wygląda na pewno lepiej niż przed jego użyciem.

Krem zawiera filtr SPF 15, więc doskonale będzie się nadawał jako ochrona przed promieniowaniem słonecznym na coraz słoneczniejsze dni.

Serum to kosmetyk, który od razu przyciąga wzrok. Przez jego szklaną buteleczkę widzimy wnętrze kosmetyku. A tam znajdują się perłowe błyszczące kuleczki, jak małe perełki. To produkt bardzo efektowny. Wyposażony jest w wygodną pompkę i swoim wyglądem robi wrażenie ekskluzywnego kosmetyku. 

Po użyciu pompki pojawia się perłowa konsystencja połączona płynnym żelem. Jest tam mnóstwo srebrzystych mini-drobinek.

Osobiście używam tego kosmetyku w połączeniu z kremem BB. W ten sposób zapewniam sobie wygładzenie i delikatny blask, a dokładnie świeżość. Używając serum samodzielnie mogłabym świecić się jak brokatowa bombka, natomiast w połączeniu z kremem BB nie ma takiego efektu. Osiągam w ten sposób efekt promiennego, ale jednocześnie naturalnego wyglądu. Świetnie się całość rozprowadza i scala w jedność. Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku. Nie tylko świetnie wygląda, ale świetnie się u mnie sprawdza.

Znacie któryś z kosmetyków SKIN care EXPERT ALL – DAY?

14 komentarzy:

  1. Serum rozświetlające bardzo mnie zaciekawiło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perłowa konsystencja mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię to serum, krem i krem BB oddałam córce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, też znam oba te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  5. serum miałam podobne z bielendy i byłam bardzo zadowolona lubię takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych kosmetyków, ale serum jest ciekawe... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serum mnie zainteresowało, ale gdy doczytałam ,że ma w sobie błyszczące drobinki to raczej podziękuję,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To serum rozświetlające, ma drobinki, których zadaniem jest odbijanie światła.

      Usuń
  8. Pięknie się prezentują. Krem na pewno zagości w mojej kosmetyczce ;) cieszę się, że Floslek dba by były filtry w ich kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta NOWA SERIA kosmetyków z FLOSLEK bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam rozświetlenie jakie daje serum. Wspaniały kosmetyk. Testuję teraz całą serię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.