wtorek, 5 czerwca 2012

ZAKUPY i ocena CHUSTECZEK NAWILŻANYCH LINTEO BABY.

Wczorajszy dzień chłodny i deszczowy. Dlatego spędzony został w Galerii i Carrefour.

Zrobiłam zakupy dla mojej córci. Kupuję tam zawsze chusteczki nawilżane dla dzieci LINTEO BABY Care & comfort.

 

Cena: 3,09 zł
Sztuk: 72

www.linteo.cz

Posiadają atest PZH.
Nie zawierają parabenów, emulgatorów PEG i alkoholu.
Testowanie dermatologiczne.

 

Chusteczki czyszczące nasączone mleczkiem pielęgnacyjnym z zawartością wyciągu z nagietka lekarskiego. Czyszczą, pielęgnują i chronią cerę przed powstawaniem odparzeń.

Używam je u mojej córci już od bardzo dawna. Są najtańsze jakie znalazłam na rynku, bardzo wilgotne i ładnie pachną. Dobrze u usuwają zabrudzenia i nawilżają skórę dziecka. Godne polecenia dla każdego dziecko.

Może jedynie w pierwszym miesiącu życia dziecka poleciłabym jakieś typu sensitive.

Przekonująca jest zarówno cena, jak i ich jakość. Nigdy się na nich nie zawiodłam, a moja córcia bardzo rzadko miewa odparzenia. Wielokrotne zamykanie i otwieranie nie sprawia trudności i do samego końca nie wysychają. Kupiłam wczoraj trzy opakowania na zapas. Przez cały okres pieluszkowania swojego dziecka zużyłam już ich niezliczone ilości, więc to niebagatelna oszczędność, gdy inne można kupić za 4,00 – 5,00 zł. Mowa tu oczywiście o tych najtańszych, a nie tych markowych.

Bardzo polecam. Te chusteczki to moje „własne odkrycie” poszukującej mamy. J


-----------------
 
Poza tym szukałam jeszcze coś dla siebie.
Chciałam coś kupić w sklepie Orsay, bo mam do wydania jeszcze ten Bon na 20,00 zł, ale jakoś nic mnie nie przekonało. Poczekam jeszcze na nową kolekcję.

Za to zakupy zrobiłam w sklepie Carrefour.

Skusiłam się na t-shirt za 7,99 zł. Myślę, że jest ok. Mierzyłam dopiero w domu, ale pasuje idealnie. Rozmiar oczywiście S.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.