wtorek, 26 czerwca 2012

Próbki kosmetyków Mustela

Dziś przedstawiam kolejną paczuszkę. Tym razem próbki od firmy MUSTELA.  Eksperta w pielęgnacji skóry dziecka i przyszłej mamy – jak piszą sami o sobie. 

Próbki przyszły zapakowane w ładną niebieską kosmetyczkę, w której znalazłam:

- ŻEL DO MYCIA GŁOWY I CIAŁA MUSTELA® BÉBÉ 50ml,
- KREM NAWILŻAJĄCY DO TWARZY MUSTELA® HYDRA BÉBÉ 5ml




oraz ulotkę.


Znowu kosmetyki dla mojej córci. Tym razem pochodzące prosto z Francji. Już niedługo wypróbujemy. 


Cechy produktów firmy MUSTELA:
- priorytet dobierania aktywnych składników pochodzenia roślinnego,- produkty wolne od parabenów, ftalanów, fenoksyatanolu, olejków eterycznych, alkoholu,- sprawdzona skuteczność,- gwarancja bezpieczeństwa,- przyjemność stosowania,- dbałość o środowisko.

Produkty dostępne wyłącznie w aptekach. Dlatego właśnie nie spotkałam się jeszcze nigdy z ich produktami.

Aby otrzymać próbki, należy zarejestrować się na ich stronie internetowej www.mustela.pl
i wstąpić do Klubu Mustela.

Ja czekałam na swoją paczkę od podania adresu około 2-3 tygodnie.

Znacie te produkty?

2 komentarze:

  1. Zamówiłam już jakiś czas temu próbki i jestem ciekawa czy przyjdą i w jakim czasie. Ale warto poczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre, sprawdzone kosmetyki. Żel Mustela sprawdza się u nas "rodzinnie" :) jako środek do mycia ciała i włosów.Super produkt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.