wtorek, 26 czerwca 2012

PRÓBKI Z FIRMY MUSTELA.


Dziś przedstawiam kolejną paczuszkę. Tym razem próbki od firmy MUSTELA.
Eksperta w pielęgnacji skóry dziecka i przyszłej mamy – jak piszą sami o sobie. Próbki przyszły zapakowane w ładną niebieską kosmetyczkę, w której znalazłam:



- ŻEL DO MYCIA GŁOWY I CIAŁA MUSTELA® BÉ 50ml,

- KREM NAWILŻAJĄCY DO TWARZY MUSTELA®  HYDRA BÉBÉ 5ml




oraz ulotkę.



Znowu kosmetyki dla mojej córci. Tym razem pochodzące prosto z Francji. Już niedługo wypróbujemy.

Cechy produktów firmy MUSTELA:



- priorytet dobierania aktywnych składników pochodzenia roślinnego,

- produkty wolne od parabenów, ftalanów, fenoksyatanolu, olejków eterycznych, alkoholu,

- sprawdzona skuteczność,

- gwarancja bezpieczeństwa,

- przyjemność stosowania,

- dbałość o środowisko.



Produkty dostępne wyłącznie w aptekach. Dlatego właśnie nie spotkałam się jeszcze nigdy z ich produktami.



Dostępne są również tam m.in.:

- Ochronny Olejek do kąpieli 200ml,

- Krem przeciw odparzeniom 100ml,

- Chusteczki oczyszczająco-łagodzace 70 szt.,

- Płyn oczyszczający PhysiObebe 300ml,

- Chusteczki do twarzy 25 szt.,

- Mleczko nawilżające do ciała 300ml,

- Mleczko do ciała z Cold Cream 125ml.





Aby otrzymać próbki należy zarejestrować się na ich stronie internetowej:




Wstąpić do Klubu Musteli i uzupełnić dane.

Następnie, by wszystko przyśpieszyć, należy napisać do nich e-mail, w którym potwierdzimy swoja rejestrację w Klubie i podamy swój adres do wysyłki. I tyle. Teraz możemy czekać na paczuszkę-niespodziankę.

Ja czekałam na swoją paczkę od podania adresu około 2-3 tygodnie.


2 komentarze:

  1. Zamówiłam już jakiś czas temu próbki i jestem ciekawa czy przyjdą i w jakim czasie. Ale warto poczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre, sprawdzone kosmetyki. Żel Mustela sprawdza się u nas "rodzinnie" :) jako środek do mycia ciała i włosów.Super produkt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.