środa, 15 grudnia 2021

"Metro" Robert Ziębiński

Tym razem sięgnęłam po książkę pełną grozy i kryminalnych scen autorstwa Roberta Ziębińkskiego. Jest to "Metro" z popularnej księgarni internetowej





Tytuł: Metro

Autor: Robert Ziębiński

Stron: 288

Rok wydania: 2021

Wydawnictwo Kobiece








Moja recenzja:

Powieść polskiego autora, a więc akcja umiejscowiona została właśnie w Polsce, głównie w Warszawie. Czas akcji współczesny - rok 2019. Czy pamiętacie ten czas? Radiowa zapowiedź przed każdym rozdziałem przypomni nam nieco te czasy.


To powieść bardzo dynamiczna i wymagająca skupienia. Już po przeczytaniu kilku stron przekonałam się, że nie warto przywiązywać się do większości bohaterów. Okazuje się bowiem, że jak szybko się zjawiają, tak szybko znikają i to w okrutnych oraz przerażających okolicznościach. Autor świetnie charakteryzuje każdą postać, część z nich od razu staje się nam bliska, chętnie poznalibyśmy ich dalsze losy. Chociaż już później wiem, co może spotkać danego bohatera, to ciągle o tym zapominam i zaczynam z nim w jakiś tam sposób sympatyzować. 

Na pewno na wielką pochwałę zasługują tu charakterystyki postaci. Są doskonale nakreślone. 

Jeśli chodzi akcję, to jesteśmy przez całą powieść trzymani w napięciu, sceny są przerażające i zaskakujące. Na pewno z tą lekturą nie można się nudzić. Jestem ciekawa, czy często sięgacie po książki sensacyjne i kryminalne z księgarni Taniaksiazka.pl. Ja niezbyt często czytam taki rodzaj literatury, ale to spotkanie z sensacją uważam za udane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.