sobota, 20 lutego 2021

Maska z aktywną kreatyną i płynnym złotem GOLD Tahe

Dziś mimo porannego mrozu w powietrzu było już czuć wiosnę. Dlatego czas pomyśleć o regeneracji swojej skóry oraz włosów. Pomocna u mnie stała się Maska z aktywną kreatyną i płynnym złotem Tahe GF GOLD MASK.


Pojemność: 300 ml
Producent: Tahe Productos Cosmeticos
Do kupienia w sklepie Fryzomania.pl

Skład:


Moja opinia:

Kosmetyk znajduje się w dużym plastikowym słoiku z nakrętką. W środku znajdziemy dość gęstą maskę o kolorze bladego złota. 

Zawarte w kosmetyku płynne złoto oraz olejek arganowy ma działanie regenerujące oraz nawilżające. Moje włosy chyba od zawsze lubią się z olejkiem arganowym, który je wygładza i minimalizuje ich puszenie się. Poza tym olejek ten bogaty jest w witaminę E, czyli w świetny antyoksydant.

Należy stosować ją na całość włosów oraz na skórę głowy. Regularne stosowanie wzmacnia cebulki włosów.

Po użyciu tego kosmetyku moje włosy są bardziej błyszczące i dobrze się rozczesują. Oczywiście tak, jak już wspomniałam, mniej się puszą, więc łatwiej jest mi je ułożyć. To kosmetyk, który używam raz w tygodniu, aby zadbać intensywnie o swoje włosy. Niedługo skończy się czas noszenia czapek, więc tym bardziej warto zadbać o siebie.

Ciekawa jestem, jakie Wy stosujecie kosmetyki do włosów w tym okresie przejściowym między zimą a wiosną.

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.