wtorek, 2 lipca 2019

Kosmetyki do ciała i włosów Love Beauty and Planet

Kosmetyki Love Beauty and Planet z masłem muru muru i olejkiem różanym przyciągnęły moją uwagę od pierwszej chwili. Uwielbiam zapach różany i każdy produkt pachnący tym błogim kwiatem jest u mnie mile widziany. Poza tym to szczególne kosmetyki, bo są przeznaczone do ciała i włosów.

Seria z masłem muru muru i olejkiem różanym:

- Szampon 400 ml, - Odżywka 400 ml, - Maska do włosów Love Beauty and Planet Blooming Colour 400 ml
- Balsam do ciała Love Beauty and Planet Glow 400 ml
- Żel pod prysznic Love Beauty and Planet Moisture 500 ml
- Dezodorant w kulce Love Beauty and Planet Pampering 50 ml


Marka: Love Beauty and Planet
Producent: Unilever


Składniki aktywne:

olejek różany - pochodzi z bułgarskiej Doliny Róż
masło muru muru - produkowane w Belem w dalekiej Amazonii


Moja opinia:

Używanie tych kosmetyków zaczęłam od produktów do włosów. Zawierają one masło muru muru, które pozyskiwane jest z nasion palm spotykanych na podmokłych, bagnistych i wilgotnych terenach dorzecza Amazonki. Jest to składnik o silnych właściwościach nawilżających. 

Szampon to delikatna konsystencja, które w kontakcie z wodą szybko i dobrze się pieni. Odżywka dość rzadka, łatwo się nakłada i dobrze spłukuje. 

Maska, którą używam rzadziej niż odżywkę, jest gęstsza i dobrze oblepia włosy. Po spłukaniu włosy są od razu delikatniejsze i lżejsze. Dobrze się rozczesują na mokro. Nawilżenie zapewnia tu olej kokosowy oraz masło muru muru.

Po zastosowaniu tych produktów moje włosy i skóra głowy są odpowiednio nawilżone. U nasady mniej się puszą, są miękkie, nabierają lekkiego blasku. To kosmetyki bez parabenów, silikonów i barwników. Całej pielęgnacji towarzyszy zapach różany wzbogacony nutą zapachu czerwonych jagód.

Tyle o włosach, a teraz zajmijmy się ciałem. Najpierw używam żelu pod prysznic. Znowu fantastyczny zapach różany. Dla mnie to bardzo przyjemna kąpiel. Żel dobrze się pieni, jest też wystarczająco wydajny. Po oczyszczeniu skóry oraz jej osuszeniu stosuję balsam. Jest wyposażony w wygodną pompkę. Konsystencja lotionu do ciała jest rzadka i dobrze się rozprowadza. Dobrze nawilża skórę i (znów) ładnie pachnie. I ten zapach pozostaje na dłużej.

Jeśli chodzi o dezodoranty w kulce, to właśnie to jest moja ulubiona formuła antyperspirantów. Ten roll-on jest bardzo zgrabny, ma małą wygodną w użyciu kulkę. Jego zapach to subtelny zapach róż.

Nie zawiera soli aluminium ani alkoholu. Jest bardzo delikatny dla skóry, nie podrażnia jej i nie wysusza. Ogranicza pocenie się w ciągu dnia, ładnie pachnie i dba o skórę. Jestem z niego naprawdę zadowolona.

Wszystkie produkty są w 100% wegańskie. Firma posiada certyfikat Vegan and Cruelty-Free PETA. Dodatkowo jest to marka, której filozofia pozwala czerpać z dobrodziejstw natury i jednocześnie dbać o środowisko. Butelki kosmetyków zostały wyprodukowane w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu. Poza tym nadają się do ponownego przetworzenia. Ja na pewno po zużyciu kosmetyków umieszczę je w odpowiednim koszu podczas codziennej segregacji śmieci.

Jak podobają się Wam te kosmetyki? Lubicie produkty o różanych zapachach?

5 komentarzy:

  1. Bardzo śliczne opakowania! Jeszcze nie miałam okazji poznać tych kosmetyków, ale myślę, że warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą linię, fantastyczne kosmetyki, zapach róż jest bajeczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ten zestaw podbija internet ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze są te kosmetyki, już samo zerknięcie na etykiety sprawia, że mamy chęć po nie sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.