wtorek, 13 maja 2014

Maska do włosów z żółtkiem by LOVE 2 MIX

Stosowaliście kiedyś maseczkę do włosów z żółtkiem? Ja nigdy, choć już dawno mnie taka kusiła i skusiła:
Organiczna maska do włosów zniszczonych, proteiny pszenicy i żółtko jajka
by LOVE 2 MIX 


Maska regeneruje strukturę uszkodzonych włosów, wygładza, zagęszcza, ułatwia rozczesywanie. Żółtka jaj mają wartość odżywczą, chronią włosy przed zniszczeniem, poprawiają ich wygląd, dając wewnętrzną siłę i blask. Organiczne proteiny pszenicy wzmacniają strukturę włosów. Delikatna tekstura zapewnia wyjątkowo łagodną pielęgnację włosów, czyniąc je zdrowymi i pięknymi. Zawiera wyłącznie certyfikowane składniki organiczne. Nie zawiera SLS, parabenów, olei mineralnych, ftalanów, glikoli, glutenu.


Cena: 28,99zł
Pojemność: 200ml
Producent: OOO ORGANIC SHOP RUS, ROSJA.


Składniki aktywne:

- Żółtko jajka (Egg Yolk Powder) - najcenniejsze witaminy i minerały, niezbędne dla odżywienia i wzmocnienia włosów znajdują się w żółtku. To w nim jest mnóstwo witaminy A oraz witamin z grupy B i kwasu foliowego, a także przeciwutleniaczy: witamina E i beta-karoten. W żółtku znajdują się również nienasycone i nasycone kwasy tłuszczowe, a także potrzebne włosom żelazo i fosfor.
- Organiczne proteiny pszenicy (Organic Triticum Aestivum Oil) - hydrolizowane proteiny pszenicy zawierają bogactwo kwasów tłuszczowych, witaminę E, minerały. W kosmetykach do włosów proteiny pszenicy mają działanie nawilżające i wygładzające.
- Organiczny ekstrakt owsa (Organic Avena Sativa Kernel Extract) - działa przeciwzapalnie, wzmacnia skórę głowy i włosy oraz zapobiega ich wypadaniu.


Skład:

Aqua with infusions of Egg Yolk Powder Organic Triticum Aestivum Oil, Organic Avena Sativa Kernel Extract, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloide, Cetyl Ether, Bis (C13-15 Alkoxy) PG-Amodimethicone, Guar Hudroxyproppyl-trimonium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein, Linum Usitatissium Seed Oil, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid.



Moja opinia:

Już dawno nie miałam jakieś nowej maski do włosów, a ta zainteresowała mnie żółtkiem w składzie. Kusiło mnie nieraz, by zrobić sobie taką naturalną odżywkę z żółtka, ale chciałam też, by włosy były bardziej sypkie.

Odżywka znajduje się w plastikowej tubie zamykanej na klik. Początkowo była dodatkowo zabezpieczona specjalnym sreberkiem.

Już podczas spłukiwania czuć, że włosy stały się sypkie. Dobrze się też rozczesują.

Po pierwszym użyciu wygląd włosów nie zachwycił mnie. Nie bardzo błyszczały i zbyt mocno się puszyły. Jednak dałam jej szanse i tak po czterech użyciach jestem zdecydowanie na tak. Włosy są bardzo miękkie, nawet po trzech dniach. Nie pamiętam już kiedy takie były. Wiele odżywek powodowało, że stawały się sztywne, a tu w końcu stały się mięciutkie, miłe w dotyku. Dla mnie rewelacja. Nabrały też połysku.

Jedyne o co teraz muszę zadbać to o końcówki włosów, bo ostatnio nieco się przesuszyły.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. FB TUTAJ.

http://naturashop.pl/

Znacie odżywki z tej serii? Polecacie którąś?

27 komentarzy:

  1. Dobrze, że się sprawdziła. Ja nigdy jej nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj bardzo ciekawy...pierwszy raz widzę kosmetyk z żółtkiem ,bo to ,że jest skuteczne na włosy wiem od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W składzie żółtko w proszku na samym początku ;)

      Usuń
  3. ja ją miałam, ale nie byłam z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ta miękkość włosa bardzo się podoba.

      Usuń
  4. Dobrze, że dałaś szansę temu produktowi i nie zrezygnowałaś od razu z używania po pierwszym zawodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli coś ma działać również regeneracyjnie, to wiadomo, że jeden raz nic nie zdziała.

      Usuń
  5. z LOVE 2 MIX miałam maskę do laminowania. całkiem fajna była.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiła mnie ta maska, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna,też ją miałam,chociaż znam lepsze

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się prezentuje. Ja bardzo lubię maski do włosów. Tej jeszcze nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie powiem zaskoczyło mnie to żółtko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowałaś mnie nią:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam inną, ale też byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z owej marki miałam tylko szampon do włosów z pomarańczą i czerwoną papryczką. Przyjemnie mi się go używało - nie plątał włosów, nie obciążał ich, miał przyjemny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon nie plączący włosy, to u mnie rzadkość.

      Usuń
  13. Zapowiada się fantastycznie, ja na razie mam tyle masek, że muszę powstrzymać sie z kolejnym zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze wrażenie często bywa mylne, super, że przy drugim spotkaniu zrobiła na Tobie dużo lepsze wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czaję się od jakiegoś czasu na te maski i chyba w końcu się zdecyduje.
    A że maska z żółtkiem to pierwsze słyszę :)
    Jak byłam mała mama robiła takie domowe maski z żółtek .

    OdpowiedzUsuń
  17. z chęcią wypróbowałabym ją :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kusząca ta maska :) aż mam ochotę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawie z tym żółtkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam miłe wspomnienia z dzieciństwa z szmponami jajecznymi do włosów. Wiem, że jajko to tam pewnie w nazwie było jedynie,albo na samym koniuszku składu;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.