niedziela, 11 listopada 2012

WYNIKI Konkursu "Wybierz sobie suplement Avetpharma".

Dziś szybkie  WYNIKI mojego Konkursu "Wybierz sobie suplement Avetpharma" - jego zasady znajdziecie TUTAJ.
 
 


 
I tak nie przeciągając dłużej TESTERAMI poszczególnych suplementów zostają:
BratekPlus:
 
 
 
 
CelluOFF:
 
4. Mała rzecz a cieszy http://mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/ 
 

MegaKrzem:
 
 
Kolejność przypadkowa.

Teraz wysyłam Wam e-mail z informacją o wygranej i proszę o przesłanie swoich danych z adresem do wysyłki. Macie czas do jutra.


Czym szybciej otrzymam odpowiedź, tym szybciej przyjdzie do Was nagroda.


 
GRATULACJE!

22 komentarze:

  1. Super, bardzo się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Ale będę teraz piękna :)

    ZAPRASZAM NA SWOJEGO BLOGA I SUPER NOWOROCZNE CANDY

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla wygranych...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo się cieszę i gratuluję reszcie laureatek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem jakaś opóźniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U kilku blogerek jeszcze trwa rozdanie z Avetpharma.

      Usuń
  6. Gratulacje...

    My też jacyś opóźnieni.........

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh.
    Cieszy mnie to bardzo.
    Kolejny suplement do testowania.
    Jeden już skończony i czas na nowe eksperymenty

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ślicznie ! :)
    Dane już wysłałam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się ciesze z wygranej :) Juz doczekać sie nie mogę kiedy otrzymam przesyłkę :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oto moja opinia http://mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/2013/02/wyniki-testowania-suplementu-celluoff.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.